tisdag 24 februari 2009

Ojdå!!!

Jag har helt glömt av att jag startat denna blogg, helt ärligt. Hahahah!
Det var min kära kusin som ringde idag och sa att jag borde skriva nått i min blogg....Oopps!!
Jag tror ändå inte att det är många som läser här men jag kan göra det för hennes skull=)

Idag har det varit skola....igen....vi håller på med gestaltning som vi ska visa upp på Måndag i skolan och det är jättesvårt. Men det ska nog bli bra när det väl är färdigt.

Ikväll är det Yoga!!! Jättekul! eftersom jag åkte på värsta förkylningsinfluensan förra veckan så kunde jag inte går då.....men IDAG KAN JAG!!! =) Jag är helt slut idag så jag känner att jag behöver slappna av lite...

Imorgon är det skola och sen hem till farmor och se hur det är med henne....och sen hem till pappa och vattna och annat tjafs...snart är det jul igen.....tiden går så fort...nu bara svamlar jag så nu slutar jag skriva!

Kram Emma

2 kommentarer:

  1. Men först är det sommar och Liseberg! Eller hur?!?!
    Kram på dig och lycka till med teatern!

    SvaraRadera
  2. Inte bara sommar, utan också vår och valborg och våra födelsedagar ;) och lite annat speciellt också =) eller hur?

    Kramis...

    SvaraRadera