torsdag 5 februari 2009

Snart slut på denna veckan!!!

Tiden den går så fort att jag inte hinner med alltså!!!

Skola, plugga, simskola och helst hinna andas....=)

Jag och min familj har bott i min pappas hus ett par dagar för han är utomlands, men vår katt klarade inte av denna flytt, han blev jätteorolig och jamade så vi inte kunde sova. Åt gjorde han inte heller! Och eftersom vi älskar vår katt som vårt eget barn, packade vi vårt pick och pack och drog hem igen!!

Tack vare att jag har världens förstående pappa var det absolug inget problem och allt känns bra igen!!!

Nu är det helg igen och det är skönt! Ska till ett par vänner på Lördag och äta middag och på söndag är det simskola. Imorgon är det TV och popcorn, har Kevin bestämt!!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar